mandag den 5. august 2013

Navn på tøjet i vuggestuen

Så er tiden kommet, hvor der skal navn i alle O's ting. Jeg synes det er lidt ærgerligt, da jeg sælger meget af hendes tøj efter brug! Det er selvfølgelig med stor forståelse, at vuggestuen kræver det, eftersom der er 60 børn!!
Jeg synes nu, at have fundet en super løsning og er meget spændt på, om det kommer til at fungere..? 
TØJSTEMPEL:
Man vælger selvfølgelig selv teksten på stemplet, stempler i tøjet og så holder set op til 60 vaske, hvilket betyder, at det ikke sidder der for evigt!! SMART..
Her er et eksempel på stemplet i sandaler (håber man kan se der?)

Jeg har desuden bestilt dette tekstiltape også - man stempler på tapen og kan så bruge det i fx flyverdragter (der er ofte list bedre plads til det) eller andre steder, hvor det kan være svært at stemple!
Jeg har bestilt det hele på babegear og glæder mig til at prøve det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar