lørdag den 29. juni 2013

Udsalg

Pyha har givet den gas med internetshopping de sidste dage. Lidt dyrt i en tid, hvor vi burde spare. Men det er nu der skal handles, så der er garderobe til O starter i vuggestue 1.8. og mens det hele er nedsat med ca 40%
Her lige et enkelt sæt af det jeg har købt..
Det hele er fra MOLO og købt hos henholdsvis Miniaturen og kids-world til billige penge. 
Er vild med neon og tænker godt at O kan bruge det her til august, selvom det er meget sommeragtigt.

Lige en sjov lille ting: Jeg havde en periode, hvor jeg var helt vild med PANGfarver til O, men så var jeg ved at brække mig over det til sidst og købte i stedet en del i mere neutrale jordfarver.. Undrer mig over, hvordan det kan skifte sådan. Noget tyder dog på, at der står PANG på menuen igen!..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar