onsdag den 20. marts 2013

SNE og THE

Lige et stemningsbillede fra sofaen sammen med Peter.. Olivia er blevet puttet. Hun plejer at få en flaske at sove på, men i aften var hun simpelthen så træt, at hun ikke ville spise og faldt bare i søvn i mine arme. Spændende hvordan natten udvikler sig? Så i skrivende stund er der råhygge med Bailey the i mine yndlings termokrus fra Bodum - de holder helt utrolig godt på varmen og er desuden vildt flotte fx med en kaffe latte i - alt i mens sneen daler.. 

Selvom sneen daler, forsøger jeg STADIG VÆK at tænke i forårstanker.. Her to fine krus fra Liebe. Jeg fik mit af en sød veninde, da Olivia blev født og efterfølgende købte O et til Peter (samt mormor og morfar) i julegave. Krusene kan også bruges til andet end at drikke af. Har forresten set, at Liebe nu har lavet et krus, hvor der står "pige" på, det må O ønske sig af sin mor...

1 kommentar:

  1. Nej hvor ser det hyggeligt ud... Er allerede helt vild med din blog og glæder mig til at læse endnu mere og blive inspireret af de ting du får købt hjem!

    Elsker desuden rimene - bliv ved med det :)

    -Line

    SvarSlet