torsdag den 4. juli 2013

Give away - fribilletter til Fårup Sommerland

Jeg har været så heldig, at få et par fribilletter fra Danmarks BEDSTE sommerland, nemlig FÅRUP SOMMERLAND, som DU kan blive den heldige vinder af her på bloggen.


Fårup sommerland er indbegrebet af en hyggelig familieattraktion i fantastiske omgivelser. I Fårup kan man forvente at møde et veloplagt personale, som hver dag yder en enorm indsats, for at gøre netop DIN dag til en dag du aldrig glemmer. Jeg taler faktisk af erfaring, da jeg selv har været en del af personalegruppe over en længere periode for nogle år tilbage.
Som familie har man mulighed for at bruge sommerlandet på alle niveauer - med andre ord er der oplevelser for alle aldersgrupper. 
I år har Fårup præsenteret deres nyeste skud på stammen - ORKANEN - 
Orkanen er en fantastisk og hæsblæsende rutsjebane for hele familien. Orkanen løfter dig først op i syvende sals højde og herefter racer den - som den eneste af sin slags i Nordeuropa - ned under vandet i en undersøisk tunnel og fortsætter gennem skoven i hæsblæsende fart, mens dine fødder dingler frit i luften!

Orkanen er Danmarks længste suspended coaster på hele 453 vilde meter, og farten når helt op på 75 km/t!

Orkanen giver dig en tur, du aldrig glemmer - og det allerfedeste er, at turen er for hele familien. Børn skal nemlig kun være 105 cm for at kunne køre med!

Alt du skal gøre er:
1. At tilmelde dig bloggen via bloglovin
2. At like Fårup Sommerland på facebook

Derudover ser jeg meget gerne, at du skriver en lille kommentar til dette indlæg omkring Fårup Sommerland - en oplevelse du har haft eller andetDel også gerne indlæggetHeld og lykke, jeg glæder mig til at høre nærmere samt at præsentere vinderen søndag d.14.7.2013. Som vinder forventer jeg, at du skriver lidt om din dag i Fårup til mig og jeg deler det med de andre læsere.
(billetterne kan ikke ombyttes til kontanter og gælder i sæsonen 2013)

Dette indlæg er sponsoreret af Fårup Sommerland. 

14 kommentarer:

  1. Sikke en fin give away.. Den vil jeg da rigtig gerne vinde.. Ville elske en tur i Fårup.

    Simone Eriksen
    medvingerbagud.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Tænk hvis man vandt ;-)

    SvarSlet
  3. Det kan jeg godt forstå Simone, krydser fingre for dig :-)

    Anonym - vil være fint hvis dit navn kommer på, så du kan vinde ;-)

    Husk gerne at dele konkurrencen på face..

    SvarSlet
    Svar
    1. Mette Hilgaard Jørgensen4. juli 2013 kl. 21.30

      Mette Hilgaard Jørgensen ;-)

      Slet
  4. Perfekt med navnet :-) Også held og lykke til dig

    SvarSlet
  5. Weee! Fedt med en give away..Vi skal i sommerhus i uge 29, og har allerede planlagt en tur i Fårup. Vores datter på knap 3 har endnu ikke prøvet at være der, og hver gang hun ser reklamer fra Fårup i TV, siger hun "Mor det er lige noget for mig!)
    Så vi vil vildt gerne vinde billetter :-)
    Vi krydser fingre! ;-)

    KH Ann-Kathrine

    SvarSlet
  6. Hej søde Lise!

    Sikke en dejlig præmie. Det er altid godt at være i Fårup Sommerland - har mange gode minder fra barndommen derfra ;) Det er en del år siden jeg sidst har været der, så ville da elske at komme der igen!

    Kh Ann

    SvarSlet
  7. Åh, ville ønske at I ALLE kunne vinde... Tak for dejlige kommentarer

    SvarSlet
  8. Ann Sonne - følger du via bloglovin? Har lidt problemer med at se nye følgere - muligvis fordi der er dårligt signal i sommerhuset? ❤

    SvarSlet
  9. FED give-away!!
    Jeg har slet ikke været i Fårup siden sommeren 2009 tror jeg!? Jeg ELSKER rutschebaner og glæder mig til at prøve Orkanen!

    Mette Kragh
    http://mettesmadhus.blogspot.dk/

    SvarSlet
  10. Mette Melchiorsen8. juli 2013 kl. 21.20

    Som den store Fårupelsker jeg nu er - og altid har været - vil jeg ELSKE at få fingrene i sådan et par eftertragtede billetter. Nu hvor babybellyen er gone, skal jeg med garanti prøve ALLE forlystelserne - mand og baby kan holde taskerne imens! ;)

    - Mette Melchiorsen
    (mette-km@hotmail.com)

    SvarSlet
  11. Ih! Hvor hyggeligt! Jeg har mange gode oplevelser fra Fårup. Jeg husker tydeligt hvor meget man især glædede sig til at komme derop som barn. Vi lavede hvert år en "familiesammenkomst" hvor hele familien hyggede, børnene prøvede forlystelser og alle spiste madpakker i den flotte natur. Jeg håber jeg vinder, Lise;-)

    Kristine Eriksen
    Kristine_eriksen_6@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Må absolut deltage i denne mulighed for at vinde et par ekstra plus point ved vore børn..har lige måtte aflyse noget af ferien. Og med 4 børn som aldrig har været i nordjylland men som har set reklamer for forlystelsesparadis i skoven..ville dette være et kæmpe plaster på såret. Nu har vi hørt så meget om det..så vi skal snart prøve det. Mange hilsner Kira Fabricius. Kira@Bitten.dk

    SvarSlet
  13. Gid man vant en tur i danmark dejligste sommer land med ungerne god sommer til jer alle sammen ����

    SvarSlet